It feels like someone kicked you in the stomach.

It feels like your heart syopped beating.

It feels like that dream.
 



You know, the one where you're falling & you want to desperately to wake up...

before you hit the ground, but it's all out of your control.


You can't trust anything anymore, no one is who they say they are.

Your life is changed forever & the only thing to come out of the whole ugly experience...

is no one will ever be able to break your heart like that again.




今天在家一個人看完The Women, 心裏有著許多不同的感觸, 說不上來的莫名淚流滿面

最近有個長久以來虛擬的真實人物, 似乎打聽著我如何面對度過當時的日子, 說實話, 不知道這是真實的目的or...

但, 不可否認的, 當時的我有著萬般的椎心刺痛, 冷靜面對自己和一切

詢問著自己在人生其中的一個面向裡, 這是我想要的?!  又或是一走了之永遠就不會再去擔心害怕



當下, 值不值得?  決定後, 就要給自己足夠的信心去面對可能觸碰傷口的一切情形

當然, 我是個極度沒有安全感的人, 這是我這輩子都需要努力克服的

後來, 用了不長也不算短的幾個月, 讓自己慢慢的淡忘, 但有時不小心憶起, 說實話, 還是會有些疼痛



慶幸的是, 我算是個勇敢的人吧!  

面對於內心所渴望的藍圖和夢想, 一直堅持著, 不只為著自己, 也為著另一個我認為能牽手一輩子的人

這段路有些艱辛, 如果真心用心去了解你所愛和珍惜的人, 我想, 也許會容易的些

老話一句, 真愛禁不起多重的猜忌試煉, 請用心珍惜!!!



希望能給你一些幫助



-----

當然希望我和我們可愛的粉絲妹也能像Mary & Sylivie一樣一輩子都是這麼好的姐妹

愛妳噢寶貝~






arrow
arrow
    全站熱搜

    JC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()